Trwają zapisy wystawców na Jarmark Bożonarodzeniowy 2025 w Koszalinie

Jarmark Bożonarodzeniowy w Koszalinie

Trwają przygotowania do corocznego Jarmarku Bożonarodzeniowego w Koszalinie, który w tym roku odbędzie się w dniach 18–21 grudnia 2025 r. w Parku im. Książąt Pomorskich na parkingu przy Amfiteatrze. Organizatorzy zapraszają wystawców, lokalnych producentów, rękodzielników i rolników do zgłaszania udziału w świątecznym wydarzeniu, które jak co roku z pewnością przyciągnię wielu mieszkańców miasta. Uwaga, zgłoszenia są przyjmowane tylko do 20 listopada 2025 roku, a liczba miejsc jest ograniczona!

Szczegóły udziału dla wystawców

Wystawcy chcący wziąć udział w Jarmarku powinni dostarczyć prawidłowo wypełnioną kartę zgłoszeniową najpóźniej do 20 listopada 2025 r. Dokument można przesłać osobiście, pocztą tradycyjną lub e-mailem, z dopiskiem „Jarmark Bożonarodzeniowy 2025”. Karty zgłoszeniowe dla osób fizycznych i firm oraz regulamin wydarzenia dostępne są w załączniku lub do pobrania na stronie ck105.koszalin.pl. Na stronie organizatora można znaleźć również pełny regulamin uczestnictwa. Oto najważniejsze zasady:

Rodzaje stoisk i opłaty

Organizator udostępnia wystawcom:

  • połowę domku wystawienniczego lub wyznaczone miejsce pod własny namiot,
  • stoisko typu foodtruck (za wyższą opłatą),
  • możliwość wynajęcia całego domku wystawienniczego po wcześniejszym zgłoszeniu i akceptacji Organizatora.

Opłaty za udział wynoszą:

  • 200 zł za połowę domku wystawienniczego lub własne stoisko (namiot),
  • 400 zł za stoisko typu foodtruck,
  • przy wynajęciu całego domku – równowartość opłaty za dwa stoiska.

Zasady uczestnictwa i regulamin

Każdy wystawca zobowiązany jest do:

  • obecności w Jarmarku w dniach 18–21 grudnia 2025 r. w godzinach 11:00–20:00,
  • dekoracji stoiska zgodnie z tematyką świąteczną,
  • utrzymania czystości wokół stoiska i przywrócenia zajmowanej powierzchni do pierwotnego stanu po zakończeniu Jarmarku,
  • przestrzegania regulaminu, przepisów porządkowych i zasad bezpieczeństwa.

Do obowiązków wystawców należy również:

  • dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego do 8 grudnia 2025 r.,
  • dokonanie opłaty za stoisko w ustalonym terminie i podpisanie porozumienia z Organizatorem,
  • podanie szczegółowych informacji o podłączanych urządzeniach elektrycznych (dotyczy stoisk gastronomicznych).
Zobacz także:  Dziś pierwszy dzień wiosny! 🌞

Zabronione jest:

  • zakłócanie porządku lub stwarzanie zagrożenia dla uczestników,
  • zastawianie dróg ewakuacyjnych, hydrantów i dróg dojazdowych,
  • wnoszenie materiałów pirotechnicznych i niebezpiecznych,
  • używanie sprzętu nagłośnieniowego,
  • sprzedaż produktów niezgodnych z tematyką świąteczną, np. odzieży, obuwia, AGD czy kosmetyków,
  • wjazd na teren Jarmarku po jego rozpoczęciu (wjazd możliwy jedynie do godz. 10:00 w dniu rozpoczęcia i po zakończeniu wydarzenia w dniu 21 grudnia).

Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zgłosić udział jak najszybciej, aby wziąć udział w tworzeniu świątecznego miasteczka w centrum Koszalina.

Źródło: Centrum Kultury 105 w Koszalinie / ck105.koszalin.pl

Jak podoba Ci się ten artykuł?

Kliknij, aby ocenić

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 3

Jeszcze nikt nie oceniał tego artykułu.

Przepraszamy, że artykuł nie spełnił Twoich oczekiwań 🙁

Pomóż nam ulepszyć artykuł

Daj nam znać, co poprawić, aby był lepszy.

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Warto również przeczytać

error: Materiały chronione prawem autorskim! KoszalinCity.pl